اس ام اس هاي با حال
 
درباره وبلاگ


خواندني هايي از زبان مردم -ديدني هاي روز و مطالب جالب
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:
>

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 39
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 57
بازدید کل : 42796
تعداد مطالب : 298
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1

مطالب و ديدني هاي روز
مطالب زيبا




بهش گفتم حقیقت رو بگو تا روشن شم ؛ولى وقتى حقیقت رو گفت:

کلا خاموش شدم


مات به حرکتی میگن که شاه بااون عظمتش نمیتونه کاری کنه مات مرامتم.


محبتت چشمه ایست   ازجنس نور”"…”

هم ارادت، هم سلام از راه دور”".


یادت باشه که دل تخته سیاه نیست که هرکی اومد روش بنویسه وهرکس هم رفت بشه اسمشوپاک کرد.


مترسک گفت:

اى گندم تو شاهد باش مرا براى ترساندن آفریدند اما من عاشق پرنده اى بودم که از گرسنگى مرد…!!!


چه بگویم که ضربه ى آخر را

خدایم” زد!!!

آن زمان که براى رفتنت استخاره کردى و “خوب “آمد


تسبیح میشوم زیر انگشتانت ! دانه دانه میرانى ام ،تا خودت را بالا ببرى..


حسادت نکن…!

این که بعد از تو بغل گرفته ام

زانوى غم است!


گوشه تا گوشه ى صحرا بخواب و نهراس ، گرگ ها خاطرشان هست که آهوى منى


دریا همیشه از من دلگیر است ! چون بزرگى دل عزیزانم را به رخ او میکشم


آهسته گفت:

خدانگهدارت و در را بست و رفت

آدمها چه راحت مسئولیت خودشان را به گردن “خدا” مى اندازند…!


گاهی یک سنجاقک به تو دل میبندد و تو هر روز سحر؛می نشینی لب حوض تا بیاید از راه،از خم پیچک نیلوفرها روی موهای سرت بنشیند یا که از قطره آب کف دستت بخورد گاه یک سنجاقک همه معنی یک زندگی است.


همه مرابا خنده های باصدا میشناسند؛این بالش بیچاره ،با گریه هاى بی صدا


دل

اتفاقى ترین اشتباه دنیاست ،بسته میشود آنجا که نباید و کنده میشود از جایى که نباید


آشق !

از این به بعد اینگونه بنویسید… چون همیشه سرش کلاه میرود!


ناگهان آیینه حیران شد گمان کردم تویى/ماه پشت ابر پنهان شد گمان کردم تویى/اى نسیم بیقرار روزهاى عاشقى ،هرکجا زلفى پریشان شد گمان کردم تویى


ای عشق چه درشرح توجز عشق بگویم؟زیراکه تودرساده ترین شکلى و پیچیده ترینى


ارزان تر از آنچه فکرش را بکنى بودى ،ولى براى من گران تمام شدى!!


هست”را اگر قدر ندانى میشود”بود” وچه تلخ است “هست


واحد اندازه گیرى فاصله “متر” نیست بلکه “اشتیاق” است ،مشتاق که باشى حتى یک قدم هم فاصله اى دور است


چقدر حقیرند مردمانى که نه جرأت دوست داشتن دارند ،نه اراده ى دوست نداشتن ونه لیاقت دوست داشته شدن ،با این حال مدام شعر عاشقانه میخوانند


قسمتم نیست ببینم رخ دلدار ولی. . .

هرکجاهست بداند که خرابش شده ام

*******************************

دستان من لایق شکوفه های اجابت نیست پس بگذار دعاهایم را دردستان شمابنشانم تا اجابتشان را نظاره کنم.

التماس دعا

*******************************

گاهی همه تکیه گاهایم فرومی ریزدانگاه دیگرچیزی برایم باقی نمی ماندجزاینکه بنشینموازدرختانی که دربرابربادسرخم میکنندانعطاف رایادبگیرم

*******************************

درون سینه آهى سرد دارم.رخى پژمرده رنگى زرد دارم .ندانم عاشقم،مستم،چه هستم.همى دانم که دلتنگ تو هستم

*******************************

گر پروانه بودم می پریدم / همین حالا حضورت می رسیدم/ولی پروانه نیستم پر ندارم / دلم تنگ است ولی چاره ندارم . . .

*******************************

شکستن دل ،به شکستن استخوان دنده مى ماند…از بیرون همه چیز رو به راه است…اما هر “نفس

درد است که میکشى

*******************************

میگن دلتنگی اخرش دوست داشتنه پس بخاطر همه ی دلتنگیهام دوستت دارم.

*******************************

تنهایى یعنى این که هر وقت برات sms میاد،مطمئن باشى که از طرف ایرانسله!

*******************************

چه میشد اگر زمین گرد نبود تا من گوشه اى به انتظارت بنشینم!

*******************************

مهم نیست اینجا کجاست؟

بى تو همه جا دور است …!

*******************************

روزهاى ابرى گلهاى آفتابگردان بلاتکلیفند ، مثل همه ى روزهاى عمر من

*******************************

دترعزمیسزادتوم

زیاد فکر نکن این همون

دوستت دارم ،عزیزم

است که کلماتش براى سریع تر رسیدن به تو از سرو کول هم بالا رفته اند

*******************************

هر کسى را محرم رازت مدان ،اى بسا محرم که با یک نقطه مجرم میشود

*******************************

چه کوتاه است فاصله ظهرغدیرتاظهرعاشورا، روزبالارفتن دست على توسط پیامبرتاروزبالا رفتن سرحسین درکربلا! چه سخت است تشخیص حق ازباطل برای اهل زمان و این عبرتیست برای بشر!خدایا بصیرت عطاکن تاماننداهل کوفه نباشیم که آیندگان مارا نکوهش کنند.

*******************************

طرف چپ پیراهن هایم مدتى است که تیر میکشد.

چه پیراهن هاى عجیبى،حتى وقتى تنم نیستند طرف چپ سینه ام درد میکند …!

*******************************

بلندترین شاخه ى درخت یک چیز را خوب میفهمد و آن هم “تنهایى” است!

*******************************

به همان قدرکه چشم توپر از زیبایی است/بی تودنیای من اى دوست پر ازتنهایی است

*******************************

در این شبها اگر باران چشمانت فرو ریخت ، کویر قلب ما را هم دعا کن .

*******************************

لجم میگیرد وقتی عاشقانه هایم رامینویسم برای تو …اما همه میخوانند الا تو

*******************************

باور کن آن میم مالکیتى که به آخر اسمم اضافه میکردى ،زیباترین عاشقانه اى بود که در تمام عمرم شنیده بودم …!

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 26 آذر 1390برچسب:, :: 12:3 ::  نويسنده : س.برج خانلو